Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto 15.7.2020 / Jamilla Heiskanen Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Blogi Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...
Ymmärtääkö mattimeikäläinen? 27.4.2020 / Anne Murtomäki Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Blogi Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja 22.5.2019 / Kirsi Salo Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Isännöinnin hankintaan kaivataan apua 13.5.2019 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Blogi Sopivien isännöintiyritysten löytäminen on vaikeaa internetin hakukoneista huolimatta. Moni päätyy kyselemään tutuilta ja naapuritaloyhtiöiltä vinkkejä hyvistä isännöintiyrityksistä, kuten eräs haastattelemani helsinkiläispuheeenjohtaja.
Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko? 18.3.2019 / Reetta Yrttimaa Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko? Blogi Kun taloyhtiön hallituksen jäsenenä kysyin suositteluja hyvistä isännöitsijöistä suhteellisen laajalta kontaktiverkostoltani, en saanut yhtäkään. Päinvastoin. Normaali vastaus oli, että ”älä ota ainakaan meidän taloyhtiömme isännöitsijää”....
4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4.12.2018 / Ida Levänen 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? 31.10.2018 / Reetta Yrttimaa Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Erilaiset hallitukset, samanlaiset toimintatavat 27.4.2018 / Anne Murtomäki Erilaiset hallitukset, samanlaiset toimintatavat Blogi Taloyhtiöiden hallitukset ovat aloittelemassa uutta kauttaan. Millaiset pelisäännöt yritykselläsi tai sinulla itselläsi isännöitsijänä on hallitustesi kanssa? Mitkä ovat hallituksen, puheenjohtajan ja isännöitsijän vastuut ja valtuudet?...
Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta 17.1.2018 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Blogi Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...
Isännöinti tarvitsee faneja 13.11.2017 / Marjut Joensuu Isännöinti tarvitsee faneja Blogi Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...