Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan
Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Isännöinnin merkitys vahvistuu entisestään ja asiakkaiden toiveet kasvavat. Digitalisaatio ja palvelukehittäminen mahdollistavat isännöinnissä liiketoiminnan kehittämisen kohti parempia asumisen palveluita ja loistavia asiakaskokemuksia. Työskentelen hyvän isännöinnin asialla Isännöintiliitossa johtajana. Tekemistä riittää ja mahdollisuuksia on monia!
Twitterissä @mariannefalck
Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Olet lomasi ansainnut! Näin tapaamme sanoa. Usein ennen lomaa otetaan vielä loppuspurtti töissä, että saadaan ”työpöytä putsattua”. Tämän päivän hetkisessä työelämässä pöydän putsaaminen on mahdotonta,...
Isännöintiliitto on pitänyt hallitusneuvotteluissa esillä taloyhtiöasumista koskevia haasteita. Iloksemme hallitusohjelma tunnistaa hyvin taloyhtiöiden tulevaisuuden haasteet. Tietyt hallitusohjelman kirjaukset herättävät kuitenkin kysymyksiä siitä, miten hallituksen toimet...
”Isännöintiä vain haukutaan julkisuudessa. Voitteko parantaa isännöinnin mainetta?” Vuosien varrella olemme saaneet jäseniltä paljon toiveita alan maineen parantamiseksi. Muutama vuosi sitten alan maineen parantamiseen tarttui...
Kiinteistö- ja rakennusalalla on maineenkohennuspotentiaalia. Maine kun KIRA-alalla, isännöinti mukaan lukien, ei ole kovin kummoinen. Mainetyö on pitkäjänteistä päivittäistä tekemistä. Se ei ole viestinnän tai...
Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan parhaita tekijöitä. Toimin tänä vuonna palkintoraadin puheenjohtajana ja kiinnitin huomiota siihen, miten ehdokkaan palkintokisaan ilmoittaneet perustelevat suosikkinsa kykyjä. Ehdokkaita Isännöitsijä- ja...
Yhä useampi näkee asumisen palveluna. Mitä se voisi tarkoittaa isännöintiyrityksen näkökulmasta? Suomalainen malli taloyhtiöasumisesta on asukasdemokratiaa parhaimmillaan. Mutta mitä jos haluaisi ”vain” asua? Entä jos...
Kun kysytään isännöintiyritysten johdolta, mitä he aikovat yrityksessään kehittää, kärjessä ovat digitaaliset palvelut, asukasviestintä ja henkilöstön osaaminen. Asukasviestinnän ja digikehittämisen haasteet, tarve kehittää asiakaspalvelua ja...
Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...
Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.