Isännöintiliiton jäseneksi voivat liittyä yritykset ja yhdistykset.

Jäsenyrityksenä varmistat, että henkilökunta pysyy ammattiasioista ajan tasalla ja pääsee syventämään osaamistaan. Takanasi on valtakunnallisesti kattava joukkovoima vaikuttaa epäkohtiin ja toimialaan.

Isännöintiliitto on isännöinnin oma asiantuntija- ja vaikuttajakumppani, joka puhuu isännöintiä.

Liitä yritys jäseneksi

Lue lisää kokemuksia jäsenyydestä

• Juha Niskanen, kiinteistöjohtaja, Y-Säätiö, Helsinki

Yrityksessämme isännöitsijät ovat iso ja tärkeä asiantuntijaryhmä. On tärkeää, että Isännöintiliitosta saa ajantasaista tietoa, koska lainsäädännön ja vaatimusten muutoksia ei pysty seuraamaan itse sillä intensiteetillä kuin liiton asiantuntijat.

Juha Niskanen, kiinteistöjohtaja, Y-Säätiö, Helsinki

• Annika Virkkala, kiinteistösihteeri, hallintopäällikkö, Trio Isännöinti Oy, Turku

Meille oli heti itsestään selvää, että liitytään. Haluamme olla osa isompaa kokonaisuutta, joka vie alaa eteenpäin ja ajaa meidän etujamme. Meille pienenä toimistona liitto on laaja verkosto, josta saa paljon vinkkejä, ohjeita ja lakiapuja. Varsinkin Mappia tulee käytettyä monta kertaa viikossa.

• Antti Syrjälä, toimitusjohtaja, Asuma Palvelut, Vantaa

Edunvalvonta ja hyvä verkko eri asiantuntijoita. Meillä pienemmillä yrityksillä ei ole rahkeita ylläpitää organisaatiota, joka tutkii ja seuraa yhteiskuntaa isännöintialan kannalta sekä tiedottaa ja ohjeistaa. Ei lakilausuntoja kysytä yksittäisiltä yrityksiltä. Saatavilla on paljon apuja, kuten koulutusta.

Antti Syrjälä, toimitusjohtaja, Asuma Palvelut, Vantaa

• Jari Marjeta, yrittäjä, isännöitsijä, 4D Optimi Isännöinti Oy, Rovaniemi

Isännöintiliiton jäsenenä saan suuntaa ja vahvistusta omille ajatuksilleni isännöinnin kehittämisestä. Isännöintiliitto auttaa puhumaan avoimen isännöintitavan puolesta. Suosittelisin jäsenyyttä yrityksille, jotka haluavat olla edistyksellisiä asiakkaan eduksi ja panostaa avoimeen sähköiseen toimintamalliin.

Jari Marjeta, yrittäjä, isännöitsijä, 4D Optimi Isännöinti Oy, Rovaniemi

• Ari Aaltonen, johtava isännöitsijä, Tapiolan Lämpö Oy, Espoo

Tärkeää jäsenyydessä on taustatuki. Lakineuvonta tuo tekemiseen turvaa, vaikka olen pitkään ollut alalla. Toinen tärkeä on koulutus, esimerkiksi Isännöintipäivät, ja kolmas on yhteiskunnallinen vaikuttaminen; viemme alaa eteenpäin vain yhdessä.

Ari Aaltonen, johtava isännöitsijä, Tapiolan Lämpö Oy, Espoo

• Petteri Lötjönen, varatoimitusjohtaja, ISTO Group Oy

Varsinkin pienempänä toimijana jäsenyys toi yhteisöllisyyttä. Näki, koki ja oppi paljon, kun pystyi verkostoitumaan. Kannattaa olla itse aktiivisesti mukana, niin jäsenyydestä saa enemmän irti. Vaikka firman hartiat ovat nyt leveämmät ja meillä on omaa koulutustoimintaa, niin verkostoituminen ja vertaistuki ovat yhä asioita, miksi suosittelen jäsenyyttä. MAPPI-palvelu on myös hyvin toimiva ja auttaa monessa asiassa.

Petteri Lötjönen, varatoimitusjohtaja, ISTO Group Oy

Jäsenyritysten edut ja palvelut

Liitä yrityksesi jäseneksi

Isännöintiliiton jäsenyritykseksi voivat liittyä isännöintialalla toimivat yritykset ja kiinteistönomistaja, joka tuottaa tai ostaa käyttöönsä isännöintipalvelua. Täytä jäsenhakemus ja ota käyttöön jäsenpalvelut koko henkilökunnalle.

Liity tästä

Lisäpalvelut jäsenyrityksille

Isännöintiliiton tarjoamilla työkaluilla säästät aikaa sekä helpotat taloyhtiön hallituksen työtä ja asukkaiden arkea.