Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia 7.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Blogi Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...
Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman 6.10.2016 / Pekka Harjunkoski Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman Blogi Kesä oli kuumimmillaan ja loma rullasi leppoisasti. Kesken oman lomailuni tarvitsin pikaisesti isännöitsijäntodistusta, sillä talokaupat olivat edenneet siihen vaiheeseen. Pirautin mökin tuvasta isännöitsijälle, joka vastasi...
Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus 29.9.2016 / Aki Salo Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...