Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? 6.6.2017 / Riikka Kyläheiko Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset 30.5.2017 / Minna Kivinen Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Blogi Olen seurannut useiden isännöintiyritysten taloyhtiösivuprojekteja sekä keskustellut hankkeita miettivien isännöitsijöiden kanssa. Toistuvasti keskusteluissa nousevat esiin samat väittämät taloyhtiösivuista, joista osasta on tullut jopa myyttejä. Otan nyt yleisimmät...
Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa 24.5.2017 / Pekka Harjunkoski Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Blogi Noin 3000 asukasta on tämän kevään aikana kertonut kokemuksiaan ja odotuksiaan omasta taloyhtiöstään Talokysely.fi-palvelun kautta. Tuloksia on saatu yhteensä 180 taloyhtiöstä ympäri Suomen. Isännöintiliiton tammikuussa...
Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan 17.5.2017 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Blogi Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Koodarit valmiina Asrekiin 3.5.2017 / Jaana Sallmén Koodarit valmiina Asrekiin Blogi Asrek-lakia ja järjestelmän koodaamista tehdään samaan aikaan ja rintarinnan. Tällä tavalla Asrekista saadaan sellainen mitä tarvitaan, eikä tehdä järjestelmää järjestelmän tekemisen vuoksi. Olennaista on myös...
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? 7.4.2017 / Henrik Tuhkanen Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Sinun asiakkaasi eivät ole sinun 10.3.2017 / Aki Salo Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Isännöintiala kehittyy vain yhteistyöllä 7.3.2017 / Aki Salo Isännöintiala kehittyy vain yhteistyöllä Blogi Isännöinti on ala, joka nojaa vahvasti yhteistyöhön. Jokaisella menestyvällä isännöintiyrityksellä on ympärillään luotettavien toimijoiden verkosto, joiden avulla isännöinti ratkoo taloyhtiöiden ongelmia. Myös Isännöintiliitto on kerännyt...
Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille 16.2.2017 / Minna Kivinen Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Blogi Tavatessani isännöitsijöitä kysyn usein, mistä asioista asukkaat ottavat yhteyttä juuri nyt. Vastauksissa toistuvat aiheet osakkaiden remonteista tupakointikieltoihin. Isännöitsijälle nämä ovat sitä samaa, mutta asukkaan näkökulmasta...
Mittaamalla asumisen asiantuntijaksi 19.1.2017 / Pekka Harjunkoski Mittaamalla asumisen asiantuntijaksi Blogi Isännöinti on kiistatta kiinteistön ylläpidon asiantuntija, mutta asumisen asiantuntijaksi ei moni isännöitsijä yllä. Isännöinnillä on kuitenkin loistavat edellytykset ottaa asumisen asiantuntijan rooli, kunhan teknisten näkökulmien rinnalle otetaan...